wtorek, 10 stycznia 2012

serwetka, i duży problem

Zrobiłam przez 3 godziny podczas oglądania Jaśniejszej od gwiazd. Nie umiem tak po prostu siedzieć i oglądać, muszę czymś zająć sobie ręce.


 Dziewczyny mam problem. Kiedyś pokazywałam włóczki i kocyk, który zaczęłam robić. No i powoli jakoś idzie. Dlaczego powoli?, a no dlatego, że coś mi się koniec zwija. Nie mam wzoru ale leci mniej więcej tak: 8 słupków -2 oczka łańcuszka i znowu 8 słupków. Środek wychodzi super, problemy rodzą sie na końcu- same zobaczcie.



Proszę pomózcie, nie chcę pruć bo będzie zbyt duzo supełków. Może jakąś taśmę naszyć na boki?

1 komentarz:

  1. Witaj. Nie wiem czy przyda Ci się jeszcze moja pomoc, ale ja bym po prostu boki "obrobiła" szydełkiem. Nie wiem ile - myślę 2-3 razy powinno starczyć. Sama zobaczysz ile. Iwona

    http://moje-prace-dekoracje.bloog.pl/?ticaid=6e03e

    OdpowiedzUsuń