czwartek, 3 maja 2012

tarta po raz pierwszy

 Koleżanka zrobiła pyszną tartę. Kilka dni po spotkaniu zrobiłam podobną, tak mi smakowała że nie mogłam się oprzeć. 
 Przepis prosty i tani na każdą kieszeń. Można posypać płatkami migdałów bądź orzechami wloskimi. 
Majówka upływała pod znakiem wypadów nad jezioro i rodzinną wycieczką do Warszawy. W międzyczasie sporo się czytało i robiło na szydełku. To co robiłam pokażnę następnym razem, teraz słów kilka o książkach.
 Nigdy nie sięgałam po kryminały, ale do tej książki przyciągnął mnie tytuł.
J.Finder zadaje podstawowe pytanie: "Jak dalece można poznać drugiego człowieka? Jak bardzo można zaufać i uwierzyć?". Książka podczas czytania mnie wstrząsnęła.  Po przeczytaniu zmusza by zastanowić się nad naturą człowieka. Ksiażka wciąga od pierwszych stron, no i zaskakuje zakończeniem. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz