poniedziałek, 31 stycznia 2011

podaj dalej

to temat blogowej zabawy, o której dowiedziałam się na stonie Ani http://aniakonieczna.blogspot.com/ niestety u niej się nie zalapalam. Szukałam zaciekle i wytrwale gdzie by tu się można wcisnąć i znalazlam miejsce u margot na jej blogu http://marrgott.blogspot.com/. Teraz zapraszam do mnie. Zasady są następujące:
1. Musisz poosiadać bloga
2. Trzy pierwsze osoby, które wpisując się pod postem, zgłoszą chęć uczestnictwa w zabawie,  dostaną ręcznie robiony upominek
3. Osoby które zgłaszają chęć udziału w zabawie ogłaszają taką samą zabawę u siebie na blogu, dając tym samym możliwość uczestnictwa kolejnym osobom.
4. Każdy może brać udział w zabawie 3 razy.

zapraszam

6 komentarzy:

  1. No to jestem pierwsza (a to moja druga zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem druga :) U mnie też jest jeszcze jedno wolne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jeszcze trzecia osoba i.. zabawa się zacznie. A myślałam, że nie będzie żadnej chętnej.

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie jest jeszcze miejsce?
    Może ktoś się zapisał w innym poście ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga zapraszam.
    poproszę od Ciebie adres na meila kamala20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń